5/1 - 17.35

Hello!

Hoppas alla har haft det superbra det senaste dygnet. Det har i alla fall jag.

Som jag skrev i tidigare inlägg så sov jag hos izza. Vi har haft jättekul med mycket skratt. I morse när vi vaknade vid ca 12 sken solen jättefint på snön, så vi bestämmde oss för att gå ut (bilder kommer imorgon, jag har de inte på datorn än). Men det var vääldigt kallt. Jag tror det var ca 20 minus :S. Men efter det så var jag tvungen att springa till tåget. Det var så kallt att mina ben donnade bort, så det blev istället varmt av någon konstig anledning.

Nä jag väl kom hem så var Markus och Oskar (två killar jag har varit kompisar med sedan jag föddes haha). Vi firade en sen lillejul, JÄTTEKUL! Och nu ska jag åka iväg på en fest. Det ska bli jättekul!

Vi hörs senare ikväll och då kanske jag även lägger upp bilder från dagen.

Kommentarer
Postat av: Iris

Heej, gud fett fin blogg! :)

Allt bra ?



Kram ♥

2010-01-06 @ 11:12:08
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: ;)

Shiiiiit jag vill träffa dig! Du verkar vara en supersnäll och rolig/flummig tjej :D



Kraamaar

2010-01-06 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress eller msn? (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad har du på ♥?

Trackback
RSS 2.0