4/1 - 10.40

Hello!♥

Hoppas ni har sovit gott. Det har i alla fall jag, tills jag vaknade klockan 7 av att telefonen ringde... Då blir man inte lite sur va? hehe

Igår som sagt då så kollade jag på "sex and the city" heela kvällen!♥ Det var väldigt mysigt att bara sitta och slappa.

Om ca en timma så ska jag ringa Izza (hon har inte vaknat än. En riktig sömntuta ;) ) så ska nog vi gå och ta en fika på stan eller kanske bara vara hemma hos henne i Linghem med prat och tjejmys!♥

Nu så ska jag nog äta upp min goda frukost och se om det är något bra på tv.

Kommentarer
Postat av: J

Jag hatar också att gå upp tidigt! Det är såå segt, speciellt på vardagar! :O



kraam!♥

2010-01-04 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress eller msn? (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad har du på ♥?

Trackback
RSS 2.0