3/2 - 16.51

Hello!♥

Hoppas alla mår bra och har haft en rolig dag. Själv så mår jag inte så bra och min dag har inte varit så rolig...

1. Sjuk
2. Jobbade med avslutningskonsert - fast jag gick hem efter lunch
3. Gymnasiepanik
5. Många läxor inför resan som jag inte fått än för att mina lärare vill av ngn anledning att jag ska sitta med dem i Thailand :@
6. Längtar såå till resan att det nästan blir jobbigt!

Så har min dag varit. Men just nu är det bra, eller iaf hyfsat. Jag sitter och tittar på vänner i min sköna säng med 2 täcken, 1 filt och min mysiga kashmirhalsduk från Indien som pappa köpte när han var där och även med en varm kopp te som lugnar min onda hals.

Snart ska vi äta pizza som vi ska laga hemma. Det är godast! Sen kommer farmor för att mamma & pappa åker till Berlin ikväll med morbror, moster, morfar & mormor för att fira att mormor fyller 70 år! Hoppas de får roligt.

Jag längtar jättemycket till på fredag, för då är det "I am V.I.P". Det är en av de största festerna i Linköping. Det ska bli sååå kul :D.





Vi hörs senare om jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Söt blogg!

2010-02-03 @ 21:54:13
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Bella

oh gud vad härligt att åka på semester :D

2010-02-03 @ 22:37:04
URL: http://bellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress eller msn? (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad har du på ♥?

Trackback
RSS 2.0