2/2 - 20.54

Nu så ligger jag på min säng, tittar på TV, har ont i magen, mår illa (maginfluensa påväg :S) och bloggar. Hoppas ni mår bättre än mig iaf!

Idag så har jag varit på John Bauer på "testa-på-dag" till gymnasiet. Jag var på sam idrott. Det verkade riktigt bra och alla var såå sjysta. Min inriktning skulle då vara PT (Personlig Tränare).

Då inriktar man sig på att kunna hålla i pass på gym, bli personlig tränare, bygga upp ett träningsschema för sig själv m.m. Jag tycker detta låter väldigt kul och spännande! Man får även gå med andra idrotter, så de blandar allt möjligt från golf till ruggby.
Men jag har fortfarande svårt att bestämma mig.
Vi får se hur det blir. Mitt mål är att skickat in min ansökan innan veckans slut.

För sen ska jag till Thailand!!
Det är här vi ska bo (det är ca 2m från poolkanten till stranden!):

Detta fina underbara hus ligger i Koh Lanta.

Vi är 14 st. som ska bo där, men vi får dela upp oss på två hus för vi får inte plats annars ^^. Men det är här jag ska bo!

Jag avslutar dagens bloggande med en bild på mig när jag var lycklig, innan jag fick veta en hemsk hemlighet...

Kommentarer
Postat av: moa

sv: halv maginfluensa? xP de va ju inge bra :/ hatar maginfluensa, speciellt när man spyr :( usch.

jag sitter och pluggar matte xP vilket inte är så kul

2010-02-02 @ 21:12:27
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: n e t t e - h a n s s o n

ååh gud vad skönt!

sola för mig också =D



har frågestund nu på bloggen, fråga gärna någonting!

Ha en bra dag

kram nette

2010-02-02 @ 22:15:02
URL: http://nettehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress eller msn? (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad har du på ♥?

Trackback
RSS 2.0