6/12 - 17.53

Hello!

Idag har jag bara packat, burit och packat upp. Låter det kul? Nej! Men faktiskt tyckte jag det var det :)

Snart är det jul. Det är den mysigaste tiden på året. Men själv föredrar jag hellre sommaren. Det förvånar mig inte om jag någon gång flyttar till Thailand, Grekland eller kanske Miami. Plus att jag äälskar att sola. Men jag är inget stort fan av att sola solarium. Det kan hända att jag gör det någon gång ibland för att få lite färg, men inte ofta. Man kan ju få cancer, och det undviker jag gärna hih.

Idag så har jag mest lyssnat på Ave Maria med Beyoncé. Den är så härlig att bara sitta och slappna av till eller kanske plugga till? Jag vet inte, men den är så fin. Lyssna på den och njut:



Nu ska jag gå och titta på Fear Factor USA!


Kommentarer
Postat av: center

kolla min blogg vetja.

2009-12-06 @ 18:44:27
URL: http://foodup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress eller msn? (publiceras ej)

Har du blogg?

Vad har du på ♥?

Trackback
RSS 2.0